FAQ - často kladené otázky

Otázky a odpovědi

 

Nákup

  • Jak postupovat při nákupu na Pixmat.cz?

Pixmat.cz funguje jako e-shop. Objednávky jsou možné provést pouze přes webové stránky. Nepřijímáme objednávky telefonický, ani objednávky zaslané prostřednictvím e-mailu nebo sociálních sítí. Postup při nákupu najdete na samostatné stránce zde.

  • Jak dlouho trvá doručení zboží?

Zboží standardně doručujeme do 14 dnů. Nastane-li prodlení, budeme vás informovat prostřednictví e-mailu.

  • Mohu změnit objednávku?

Ano, je to možné. Pokud potřebujete v objednávce něco změnit, co nejdříve nás kontaktuje na info@pixmat.cz. Pokud objednávka není ještě ve výrobě, zašleme vám potvrzovací e-mail.

  • Mohu použít vlastní vzory nebo fotografie?

Pokud chcete použít vlastní vzory nebo fotografie, kontaktujte nás na info@pixmat.cz.

  • Navrhujete vzory tapet na míru?

Standardně nenabízíme zákazníkům služby návrhu grafiky tapet na míru. Pokud přesto chcete navrhnout vzory tapet na míru, kontaktujte nás na info@pixmat.cz. V závislosti na náročnost vašeho zadání nastavíme cenu za návrh.

Platba

  • Jaké jsou možnosti platby?

V našem e-shopu můžete platit bankovním převodem nebo na dobírku. V případě platby na dobírku požadujeme zaplatit 50% ceny objednávky předem. V takovém případě zašleme zálohovou fakturu na váš e-mail. Po obdržení platby zašleme objednávku na dobírku.

  • Jak mám postupovat při chybné platbě převodem?

Napište nám, kde nastala chyba při zadání platby převodem. Budeme řešit každou konkrétní platby individuálně.

Doprava

  • Jaké jsou způsoby dopravy?

Česká pošta, PPL, osobní odběr.

  • Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, můžete si zboží vyzvednout osobně v naší kanceláři nebo v partnerských obchodech.

  • Je možná doprava zdarma?

Dopravu standardně nastavujeme u všech objednávek zdarma.

  • Kde se právě nachází moje zásilka?

U objednávek vyplníme číslo zásilky. Budete moct sledovat zásilku online u dopravce.

  • Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

Ano, kurýr napíše e-mail, SMS nebo zavolá.

  • Trvá doručení objednávky déle, než jste očekávali?

Objednávky vyřizuje neprodleně od vytvoření objednávky, nejpozději do 2 pracovních dnů. Při předání zásilky dopravci vám zašleme e-mail. Pokud jste žádnou zprávu neobdrželi a máte za to, že by vaše objednávka už měla být expendována, kontaktujte nás. V případě, že z naší strany vznikne jakýkoliv problém a zjistíme například, že produkt z vaší objednávky nemůžeme z nějakého důvodu vytvořit na míru nebo doručit, budeme vás o tom informovat.

Pro přepravu využíváme externí dopravce. Jakmile se vaše objednávka vydá na cestu za vámi, tak vámi vybraný dopravce pošle e-mail s číslem zásilky a vy svůj balíček můžete jednoduše sledovat prostřednictvím on-line systému České pošty, PPL.

Dostupnost výrobku a služby

  • Je zboží skladem?

Tapety a obrazy na míru standardně tiskneme na základě objednávky. Skladem je standardně nemáme.

  • Jak dlouho trvá úprava na míru?

Tapety nebo obrazy upravujeme na míru obvykle do 2 dnů od objednání, jedná-li se o jednoduché úpravy, např. velikost a opakování vzoru tapety, úpravu velikosti obrazu na plátno.

  • Jak dlouho trvá tisk tapet nebo obrazu na plátno?

Tapety a obrazy tiskneme poté, co obdržíme objednávku. Pokud objednávka vyžaduje úpravu na míru, upravu vám zašleme k nahlédnutí a tiskneme až po vašem odsouhlasení. Tisknout začneme do 3 dnů od odsouhlasení.

Reklamace

  • Co mám dělat v případě, že je obal balíčku poškozený?

Je vaše zásilka poškozená? Převezměte ji, ale otevřete v přítomnosti kurýra a sepište Reklamační protokol. Během 14 pracovních dnů vám zašleme opět objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátíme peníze. Jestliže najdete poškození po odchodu kurýra, bohužel nebude poškození zásilky ani reklamace přijata.

  • Co mám dělat v případě, že si všimnu poškození až po převzetí zboží?

Pokud si všimnete poškození nebo tisk má technické kazy nebo se jedná o: špatný rozměr, nesprávný materiál, neúplnou sadu. Podejte reklamaci prostřednictvím e-mailu.

  • Musím zaplatit poštovné, když zboží reklamuji?

Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a bude vaše reklamace oprávněná, budou vám veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny.

  • Jak mám postupovat v případě, že mi chybí v balíčku položka?

Prohlédněte důkladně veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, kontaktujte nás neprodleně o chybě v balíku. Vyřešíme tuto situaci co nejdříve.

  • Mohu zboží vrátit?

Každou objednávku řešíme individuálně. Máte možnost objednávku vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání jakéhokoliv důvodu. Vrácení bude přijato pouze, když je vrácen nepoškozený originál s veškerým obsahem a doložení doklad o nákupu.

Objednávky upravené na míru a službu na objednání, které provádíme až po zaplacení, například tisk tapet, obrazu na plátno nebo gravírování nástěnných dekorací. Tuto službu nelze vrátit ani vyměnit za jiné. Vyměnit a vrátit můžete v případě vady. Chcete-li využít možnost vrácení zboží, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu.

Právo na odstoupení od smlouvy nezavazuje, pokud je objednávka mechanicky poškozena zvnějšku.

Návody

  • Jak na lepení tapet?

Před lepením je dobré si připravit prostor a demontovat prvky na stěně (vypněte pojistky, pokud máte zásuvky či vypínač). Lepení našich vliesových tapet je pomocí lepidla na tapety. U samolepících tapet je nutné dát pozor více na přesnost při nanášení tapety. Tapety jsou rozdělené standardně na pruhy, které se poskládají vedle sebe. Pokud s lepením tapet nemáme dostatek času nebo se do toho nechcete vrhnout sami, doporučujeme si vyhledat profesionála na lepení tapet.

  • Máte návod na lepení tapet?

Ano, máme návod na lepení tapet.

  • Co potřebuji k lepení tapet?

Budete potřebovat penetrační nátěr, lepidlo, ochrannou fólii, tapetovací stole, nebo jinou pracovní plochu, nádobu na lepidlo, váleček, nebo štětku na lepidlo, řezák, kovové pravítko, vodováhu, tužku, metr, tapetovací stěrku, úzký pryžový váleček, štafle, houbičku a měkký hadr.

Obchodní spolupráce

  • Nabízíte obchodní spolupráci?

Jste designér, architekt, fotograf, montážní nebo stavební firma? Provozujete hotel, restaurace či kavárnu? Poskytněte nám informace o vašem záměru na info@pixmat.cz.

  • Nabízíte velkoobchodní ceny?

Jste prodejce a máte kamenný obchod nebo provozujete e-shop? Veškeré informace o velkoobchodním prodeji vám poskytneme prostřednictvím e-mailu.

Další informace, která vás zajímá

  • Máte kamennou prodejnu?

Pixmat funguje jako e-shop, jako služba tisku na objednání. Nemáme kamennou prodejnu. Máme pouze pracoviště, kancelář nebo partnerské kamenné obchody, u kterých lze naše produkty vyzvednout.

  • Poskytnete mi vzorníky?

Ano, poskytujeme vzorníky tapet. Napište nám e-mail s kontaktními údaji a obratem vám zašleme vzorky materiálů.

  • Jak se dozvím o novinkách a slevách?

O našich akcích, slevách a zajímavých nabídkách můžete být informováni na e-mail. Zaregistrujte se na náš e-shop prostřednictvím registračního formuláře. Naše novinky také můžete sledovat na našem Facebook a Instagramu.

  • Poradíte mi s výběrem tapet nebo obrazu?

Ano, rádi vám pomůžeme s výběrem tapet, obrazu nebo i vhodným výběrem barevnosti či odstínu tapet nebo fototapet. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

  • Navrhnete mi koncept nebo studii interiéru na míru?

Koncept nebo studii interiéru vám můžeme zajistit s použitím našich produktů. Pro takovou spolupráci upřednostňujeme výhradně osobní setkání u nás v kanceláři nebo u vás. Náš tým architektů a interiérových návrhářů je připraven vám poskytnout pomoc.

  • Nabízíte komplexní služby architekta?

Pixmat komplexní služby architekta primárně nezajišťuje. Nicméně náš tým architektů má dlouholeté zkušenosti s navrhem interiérů až po zajištění stavebního povolení například rodinného domu nebo získání povolení i kolaudačního souhlasu na provoz restaurací, nehtových studií nebo obchodů či prodejen. Pokud vyhledáváte tyto služby, dokážeme vám pomoct. Napište nám svoje potřeby a my obratem nabídneme termín setkání.