Reklamační řád

Poškozený balík

Jestliže si všimnete, že zásilka z je poškozená, převezměte ji, ale otevřete v přítomnosti kurýra a sepište Reklamační protokol. Během 14 pracovních dnů Prodejce vám opět zašle objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátí peníze. Jestliže najdete poškození po odchodu kurýra, bohužel nebude poškození zásilky ani reklamace přijata.

Reklamace

Pokud si po doručení zásilky všimnete, že tisk má technické kazy nebo se jedná o:

  • špatný rozměr (výška tapety)
  • špatný tiskový vzor tapety nebo obrazu
  • nesprávný materiál
 

využijte formuláře pro uplatnění reklamace a kontaktujte nás na adrese info@pixmat.cz. Během 14 pracovních dnů vám pošleme vaši objednávku bez dodatečných plateb nebo vám vrátíme peníze.

POZOR! Za technickou závadu se nepovažují rozdíly v barvě způsobené barevným rozlišením počítačových monitorů.

Vrácení výrobku

Každou objednávku řešíme individuálně. Máte možnost objednávku vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání jakéhokoliv důvodu. Vrácení bude přijato pouze, když je vrácen nepoškozený originál s veškerým obsahem a doložení doklad o nákupu.

Objednávky upravené na míru a službu na objednání, které provádíme až po zaplacení, například tisk tapet, obrazu na plátno nebo gravírování nástěnných dekorací. Tuto službu nelze vrátit ani vyměnit za jiné. Vyměnit a vrátit můžete v případě vady. Chcete-li využít možnost vrácení zboží, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu.

Právo na odstoupení od smlouvy nezavazuje, pokud je objednávka mechanicky poškozena zvnějšku.